Laatste dag Bali

15 juni 2016 - Kuta, Indonesië

Goedemorgen allemaal,

Aan alles komt een einde en ook aan deze vakantie. Was een geweldige reis, veel gezien en meegemaakt met een leuke groep mensen maar ook weer leuk en goed om naar huis te gaan.

Gistermorgen begonnen we met regen en onweer, het was erg warm en vochtig. Met de shuttle bus van het hotel naar centrum gegaan om wat rond te kijken. Ook hier wordt continu gevraagd of je taxi wil, eten, drinken, iets kopen etc. De winkelcentra zijn erg mooi, winkels van allerlei merken en goed airco. Ben teruggelopen naar hotel maar kwam flink bezweet aan. Hierna bij zwembad gezeten maar na half uur barste de  regen en onweer weer los voor een paar uur. Ben op mijn terras gaan zitten en wat gelezen. 'S avonds heerlijke pizza gegeten. Toch een prima dag.

Nu is het heerlijk weer, warm zonnig, het is dan ook genieten bij het zwembad. Om 5 uur worden we opgehaald en om kwart voor 9 gaan we vliegen via Signapore. Zal wel wachten worden op vliegveld want we zitten er maar 10 minuten vandaan....

Donderdag om half 8 ben ik weer op Schiphol. Bedankt voor al jullie reacties.

Groet Annie

1. Lily:
    15 juni 2016
    Hi Annie wat een mooie reis heb je gemaakt, geweldig! Zodra je terug bent maar gauw afspreken, we zijn benieuwd naar alle verhalen en foto's Hele goede reis. Liefs Lily en Trimo
  2. Helen:
    15 juni 2016
    Sterkte met het wachten op het vliegveld. Een hele goede terugreis en we zien je gauw om al je foto's en verhalen te horen en te zien. Liefs van ons viertjes.
  3. Sonja:
    17 juni 2016
    Hey Annie, je bent inmiddels alweer terug. Mooie reis heb je gemaakt. Leuk om te volgen.